מוצר לבחירה:

מאמרים

יש הרבה מידע ברשת והמון מושגים מקבילים. מה זה פאנטון? מענה קולי? תדמית קולית? כאן תוכלו לעשות קצת סדר בבאלגן...

אז מה זה בכלל ג'ינגל?
ג'ינגלים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו שומעים אותם בכל מקום – ברדיו בדרך לעבודה, בטלוויזיה במהלך פרסומות, במערכות הכריזה של קניונים, כשאנחנו שומעים מענה קולי... לכל מקום שאנו הולכים ג'ינגלים בגלגוליהם השונים מלווים אותנו. מטרת הג'ינגלים היא להעביר לנו מסר פרסומי או תדמיתי על מוצר, שירות או חברה מסויימת ואף על פי שכולנו צרכנים מנוסים ולא מתפתים אחר כל פרסום, דווקא הפרסום באמצעות ג'ינגלים בדרך כלל נעים לאוזן ומושך את תשומת הלב.
ג'ינגלים הם מוצר ותיק יחסית בארגז הכלים של אנשי השיווק והפרסום, שעשה את צעדיו הראשונים במהפכת הרדיו בארצות הברית עוד בשנות העשרים של המאה הקודמת. הג'ינגלים ממשיכים להיות יעילים בזכות השילוב בין עלות נמוכה מאוד יחסית לאפקטיביות בהחדרת מסרים שיווקיים בסיסיים ומיתוג. הג'ינגלים הם מסרים קצרים וקליטים המשמשים בליווי לחן או פזמון למטרות פרסומיות שונות שניתן לחלק אותן לשני תועלות עיקריות : לפרסום מוצר , שירות או מבצע באופן ישיר – כמו שאנחנו מכירים מפרסומות ברדיו , למשל ולחיזוק והטמעה של מותג או חברה – כחלק ממהלך תדמיתי ארוך טווח שנועד לנטוע את שם או סיסמאת החברה בתודעת הצרכנים .
מקור השם ג'ינגלים (Jingle), באנגלית הוא מעין משחק מילים המשלב צליל פעמון עם הרחש של מטבעות בכיסים וביחד הוא מבטא את משמעות המונח שיש בו נעימה קלילה למטרת פרסום עסקי – כלכלי.
ב-1991 בחרה האקדמיה ללשון העברית לג'ינגלים הלועזיים את השם : זמרירים , שם המבטא לפחות את הצד הקליל והנעים לאוזן של ג'ינגלים.
תהליך הפקת ג'ינגל פרסומי לעסק שלך דורש שילוב מקצועי של הפקה מוזיקלית , עם כתיבה שיווקית וקריינות אטרקטיבית ובתי הפקה שמתמחים בתחום כמו Bit2Be מביאים לכם את השירות המלא – ג'ינגל קליט ואפקטיבי שאותו אפשר להשמיע ברדיו, במענה הקולי של העסק ובכל פורמט פרסומי או תדמיתי אחר, בלי הכנות נוספות ובעלות מינימלית. חשוב להפיק ג'ינגל בבית הפקה מקצועי שיודע להקשיב לצרכי העסק שלכם נכון כי האוזן של הצרכן הישראלי ושל הלקוחות או הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מזהה באופן מידי את ההבדל בין ג'ינגל מהוקצע ומדויק לבין ג'ינגל מרושל.

מענה קולי
מענה קולי הוא אחד ההמצאות החכמות שנולדו בעידן הטלפון , הוא מאפשר לכל אחד מאיתנו להשאיר הודעה אך לא פחות חשוב מכך הוא מאפשר לחברה, בעל עסק או איש מקצוע לתת אינפורמציה חשובה ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים לגבי השירותים, שעות הפעילות וכדומה – מה שלא היה ניתן לעשות ללא מענה קולי.
מענה קולי מאפשר לנו להיות בקשר עם לקוחות גם אחרי שעות הפעילות או לנתב אותם לשלוחות הנכונות בשעות הפעילות וכך לעשות את התקשורת שלהם איתנו ליעילה ולשמר אותם באמצעות מענה קולי. עוד יתרון גדול של מענה קולי עסקי, שרבים לא מעריכים את חשיבותו הוא היכולת להעביר מסרים שיווקיים קלילים בזמן ההמתנה של מענה קולי. ג'ינגל שלכם הנושא את שם החברה, הסיסמה השיווקית המנצחת או תיאור קצר של מהות הפעילות שלכם יכול להעביר אינפורמציה חשובה ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים בצורה קלילה שעובדת טוב הרבה יותר מפרסום אגרסיבי.
מענה קולי נותן לכם כמה שניות לפני שעונים לשיחה או משאירים הודעה ואת השניות הללו ניתן לנצל היטב כדי להחדיר מסרים תדמיתיים חיוביים על העסק לתודעת המתקשר. מענה קולי , שעשוי היטב בליווי מוזיקה מתאימה והטקסט המנצח שימנף את העסק שלכם הוא למעשה מעין שטח, או יותר נכון זמן פרסום חינמי – בעולם שבו עלויות הפרסום כל כך גבוהות שקשה לעסק פרטי לעמוד בהן.

קריינות
המתנה נעימה הוא שירות חדש יחסית שנולד בדורות הפלאפונים האחרונים שהפכו גם למכונות מוזיקה ניידות. המתנה נעימה, פאנטון , ביזנסטון, דייל טון - כולם שמות שונים לאותו מוצר. באמצעות המתנה נעימה מי שמתקשר אליכם, בין אם תופס אתכם או לא, יכול לשמוע כמה שניות ממיטב השירים האהובים עליכם. במגזר העסקי המתנה נעימה היא גם עסק כדאי כלכלית - שיווקית : שניות המתנה נעימה של כל לקוח או לקוח פוטנציאלי לפני שהוא מקבל מענה לפנייתו הן שניות פרסום יקרות בהם הצרכן נמצא בהקשבה מלאה למענה הקולי שלכם ואם המתנה נעימה משולבת במסר פרסומי קליט וכמובן נעים – השניות הלל יכולות לשמש אתכם כזמן פרסום אטקטיבי יעיל וחינמי לחלוטין! אז מי אמר שאין דבר כזה פרסום חינם?! זה פשוט פרסום חכם. חשוב שזה לא יעצבן את הלקוח אלא להפך יכניס אותו לאווירה טובה שניות לפני שאתם עונים לשיחה.
השניות של המתנה נעימה , בעיקר כשהיא באמת נעימה, מתקבלות טוב אצל הלקוחות שלכם – לא כפרסום אגרסיבי שהיום לאף אחד אין כוח אליו יותר, אלא כדרך חביבה והגיונית להעביר את הזמן עד שהם ינותבו לשלוחה הנכונה במענה הקולי שלכם. במילים אחרות ג'ינגל עסקי – המעביר את מסרי התדמית של העסק שלכם על גבי המתנה נעימה מתקבל בברכה ואפילו בחיבה על ידי לקוחות ולקוחות פוטנציאליים ובעולם השיווק – פרסום הרווי של ימינו זה אומר המון: זה אומר קמפיין אפקטיבי של המתנה נעימה שמורגש בהגדלת פעילות עם לקוחות קיימים ובעסקאות חדשות וזה אומר תמורה מלאה ומעבר למלאה לכסף שלכם.
חשוב לזכור שבניגוד לכל שירות פרסומי אחר – המתנה נעימה היא הפקה מוסיקלית המשלבת קריינות ונעשית עבורכם פעם אחת, בעלות כמעט מצחיקה מבלי שתצטרכו לשלם סכומים נוספים. המתנה נעימה.

המתנה נעימה - רגע, בשביל מה?
קריינות טובה היא חלק בלתי נפרד מג'ינגל פרסומי מוצלח ובכלל מכל מסע שיווק מנצח. משהו בטון ובגוון הקול של קריינות מקצועית הופך את המסרים שאתם מנסים להעביר לחזקים ומשכנעים יותר. כל אחד יכול לקרוא טקסט מהדף ולעשות לעצמו קריינות חובבנית אבל לא כל אחד ניחן באותו קול ומיומנות שתמצאו בקריינות מקצועית עבור מענה קולי או ג'ינגל עסקי.
מפתיע אולי , אבל גם מוכח – עד היום ג'ינגלים פרסומיים ברדיו, בטלוויזיה, בקניונים, בתוך מענה קולי ובאמצעים נוספים, הם עדיין אחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר, בזכות השילוב בין אפקטיביות רבה לעלות נמוכה במיוחד. ג'ינגל טוב הוא תמהיל של לחן קליט ונעים לאוזן, עם הפקה מוזיקלית מקצועית, עם טקסט שיווקי נכון, קליט ובהיר ועם קריינות רהוטה ומשכנעת.
בדרך כלל חברה טובה שמציעה שירותי ג'ינגלים ומענים קוליים תעניק לכם את החבילה המלאה הכוללת גם קריינות על ידי קריינים מהשורה הראשונה שיש להם את הניסיון כמו גם המיומנות להתאים את סגנון הקריינות לסוג הג'ינגל ולטיב ואופי העסק שהם מפרסמים. קריינות מנצחת היא קריינות שמעבירה אווירה של ביטחון, אטרקטיביות, חיוניות ובו זמנית מגלמת את רוח המקום או המסר הבסיסי שהעסק שעבורו קריינות מתבצעת. ב Bit2Be Music מעניקים לכם שירותי קריינות מקצועיים המבוצעים על ידי גלריה של קריינים מנוסים בעלי רקורד עשיר של קריינות שהוכיח את עצמו בעבר לא מעט פעמים וניתן לשמוע אותם גם ביום יום ברדיו ובטלויזיה, לא רק במענים קולים.
שם מלא:
חברה:
טלפון:
דוא"ל:
מוצר לבחירה:
הערות: