חיתוך עץ וחריטה הם שני היישומים הפופולאריים ביותר שאנו מציעים, מכיוון שהם יכולים לכסות כל כך הרבה פרויקטים שונים. עור הוא חומר פופולרי במיוחד, אשר נחרט בלייזר ונחתך מסיבות שונות. מכיוון שעור כה שופע ורב-תכליתי, האפשרויות למה שאתה יכול לחתוך או לחרוט הן כמעט בלתי מוגבלות. ניתן להשתמש בכלים מיוחדים, זוויות, צורות וגזרות לחריטות, מה שעוזר ליצור חותמות בזמן קצר.

אנו יכולים גם לחתוך בלייזר מגוון של חומרי עץ ואקריליק בעובי של עד 5 אינץ ', תחריטים וחיתוך בלייזר ועובי של עד 1.5 אינץ'.

זו אפשרות טובה לחלקים קטנים ומורכבים במיוחד שקשה לחתוך אותם עם מכונת CNC. כאשר יש צורך בפרטים כבדים, חותך C NC שלנו מספק גם ציר z עמוק לחיתוכים מדויקים ומדויקים יותר.

הסיבה שחותכי כרסום מסוג CNC יכולים לעבד רק חומרים רכים

היא הדרך בה הם מספקים אנרגיה לכלי החיתוך. חותך יכול לבצע חתך של 1,000 סנטימטרים והוא הרבה יותר חזק מכל מכונת חיתוך אחרת הקיימת בשוק כיום. מכיוון שהם מיועדים לחומרים קלים יותר, המסה של חותך כרסום CNC כל כך קטנה שמכונת הטחינה חייבת להיות גדולה יותר כדי לשמור על יציבות המתכת הקשה. החותך חותך הרבה יותר מהר ממכונת כרסום, אך יש לו פחות מומנט מכיוון שהוא מניע את הכוח במהירות בכלי.

גרניט מתאים באופן אידיאלי לשימוש במכונות כרסום CNC ככלי לייצור פלדה איכותית

עמידה ועמידה. בין אם אתם מפתחים מוצר, עובדים על פרויקט תחביב או מפתחים עיצוב חדש, מערכת הלייזר שלנו יכולה לעזור לכם ליצור מהיר ואיכותי יותר. צוות חריטת הלייזר שלנו וחריטת הזכוכית הקלה לשימוש שלנו עם CGS מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו מוצרים באיכות גבוהה במהירות, ביעילות רבה יותר וללא תחרות. מעצבי גרפיקה יכולים כעת ליצור מגוון רחב של עיצובים למכונות חיתוך הלייזר שלהם.

מערכת לייזר CO2 יכולה לחרוט תמונות מורכבות להפליא שעובדות כמו גם כל מערכת חריטת לייזר אחרת הקיימת בשוק כיום

המתכת החשופה משקפת את אורכי הגל של לייזר CO 2, כלומר מנקים את הפח שאתה חורט לפני מריחת שכבת מסכה. לאחר שתאשר את ציור החלק ויש לך את החומר בהישג יד, תהליך העיבוד יכול להתחיל. השלב הבא הוא הטמעת הציור או המדגם הסופי של החלק, כך שתוכלו לגשת אליו כך שתוכלו להמיר אותו לשרטוטים CAD למכונת CNC ולהביא את החומרים לסדנה לכרסום.

תהליך חיתוך CNC פועל ככה

ראשית, נוצר קוד מיוחד שמכונת C NC יכולה להבין. אתה יכול לעצב את העיצוב כך שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי הלקוחות שלך, או שאתה יכול לחרוט עיצוב או לייזר אותו. אנו יכולים לייצר מגוון כלים וחריטת חריטה ולייזר כדי לענות על הצרכים שלך.

לשיפור החדות והקריאות של הטקסט החרוט

הנמיך את הסיבוב, שקול להוריד את הסיבוב. ואז שנה את הערכים בסוגריים חזרה לסמלים שאתה חורט בדרך כלל ועיגול אותם סביב הפינות. זה נעשה פעם אחת, ואז שוב, שוב ושוב, עד שהכל ערכים וסוגריים מומרים חזרה לסמלים.

מחזור החריטה G47 משולב עם מחזור המיפוי הגלילי G107 כדי לחרוט טקסט ומספרים סידוריים בקוטר החיצוני של החלק שהופך. כל שורת טקסט עם מספר סידורי היא חקוק כקוד "G" יחיד.

מכונת כרסום CNC מזיזה את החומר עצמו, ואילו מכונת כרסום C-NC מעבירה ציר על שולחן נייח. עם חותך כרסום CNC העבודה בדרך כלל נשארת על השולחן , אך עם ה- G47 הוא עובר משולחן ל- t מסוגלת ובחזרה, ממש כמו מכונת כרסום.

מכונת כרסום משתמשת בכלי חיתוך הנקרא טחנת קצה או טחנת קצה

אשר יכול להשתנות במידה ניכרת בביצועים. זה עובד על ידי הזזת כלי חיתוך לאורך העבודה על צירים מרובים, וזה עובד כמו מכונת כרסום CNC על ידי העברת כלי חיתוך לאורך צירים מרובים סביב העבודה.

חותך כרסום CNC מספק דיוק כשצריך דיוק

אבל זה לוקח הרבה יותר זמן ומספק חיתוך הרבה יותר מדויק כשאתה צריך חיתוך מדויק יותר מאשר חותך קצה או מכונת כרסום. חותך כרסום AC NC מספק דיוק, אך לא דיוק, אלא אם כן הוא נחוץ לעבודה מסוג מסוים, כגון מתכת או זכוכית איכותיים.
למידע נוסף על עיבוד שבבי ושירותי חריטה וכרסום יש לגלוש לאתר asustiel.com

אנו משתמשים רק במכונות CNC ממערכות מכונות מגוונות מבוססות קולורדו

המטפלות אפילו בעבודות הקשות ביותר בקלות ובדיוק. אנו משתמשים בהם לכל מיני עבודות כבדות כגון פלדה, זכוכית, מתכת, עץ או זכוכית. זה חוסך זמן וכסף, מכיוון שהמכונה יכולה לבצע את כל עבודות החיתוך הכבדות והמפרכות ונותרה רק הרכבה ועיבוד.

נכתב בשיתוף יצחק סוסתיאל.