מנוף להרמת רהיטים. המנוף יכול להתמודד כמעט עם כל סדר בנייה בכל גודל. מפרויקטים קטנים לבניין גדולים. אנו יכולים להרים חומרי בניין עד 165 מטר ולהעביר עומסים עד 75 טון עם קיבולת עומס מרבית של 1,000 מטר.

המנוף יכול להתמודד כמעט עם כל סדר בנייה בכל גודל. מפרויקטים קטנים לבניין גדולים. אנו יכולים להרים חומרי בניין עד 165 מטר ולהעביר עומסים עד 75 טון עם קיבולת עומס מרבית של 1,000 מטר.

יש אנשים, אפילו מהנדסים ומרימים אחרים, שיגידו לך שאתה לא יכול לעשות את זה ככה, אבל היה סמוך ובטוח שאתה תרים באופן קבוע אם תרים בוולף בדרך זו. אם אתה זקוק או צריך להרים, אנו יכולים לעזור לך למצוא את המערכת הטובה ביותר ההופכת אותה לקלה ויעילה, ללא קשר למקום בו אתה מרים או היכן היא מונפת.

אנו נמצא את הפיתרון הטוב ביותר לצרכים התפעוליים שלך על ידי בניית המנוף מחדש על פי בקשת הלקוח. אתה יכול גם להתקשר למומחי מנוף שלנו כדי לוודא שאתה מקבל את המנוף המתאים למה שאתה צריך.

מנוף סגול יכול לעבוד עם בונים ובעלי בתים בסנטה אנה כדי להקל על התקנת פריטים גדולים. בעת השכרת ציוד כבד, חברת ההשכרה שלנו מוכנה לשלוח לביתכם מומחים מוסמכים שיעזרו לכם להעביר רהיטים עם מנוף. מומחים אלה יקבעו את קרוואן העגורים הטוב ביותר לטעינת ארגזים, מכולות ויחידות אחסון אחרות על פי בקשה.

יש מגוון מנופים לבחירה, אך אם אין לך הרבה רהיטים להזיז, מנוף אחד עם מנוף יחיד אמור להספיק למשימה זו. אם ברצונך להעביר יותר מרהיט אחד במפלס השלישי של ביתך, עליך לבחור במנוף שיש בו יותר מנוף. אל תדאג שהרהיטים שלך יפלו מהנוף, מכיוון שהמפעיל יוודא שהכול מהודק היטב לפני שהוא מרים אותו לקומה השלישית. אם צריך רק להרים מקום אחד, מנוף הג'יב המורחב הוא הפיתרון היציב והחזק ביותר.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני מעבר, הדורש הרמה או הרמה הידראולית, הן אפשרויות הביטוח. אנו בהובלות בית וולף אנו מאמינים שנוכל להציע לכם את האיכות הגבוהה ביותר של חווית מעבר ואת המחירים הטובים ביותר למעבר שלכם.

הצוות שלנו זמין 24 שעות ביממה להובלה ולהפעלה של אחד המנופים, המשאיות הגדולות והנגררים שלנו שיעזרו לכם לעבור מנוף אחד למשנהו תוך מספר דקות בלבד. הצי שלנו כולל מנוף קל שניתן להשכיר תמורת 2 דולר לשעה בלבד. מנוף סגול נותר בחוד החנית בשיטות העבודה המומלצות בתעשיית העגורים בכדי לעמוד במלואן בתקנות הפדרליות ו- OSHA. אנו חברים באיגוד העגורים האמריקאי, בהתאחדות הלאומית ליצרני העגורים ובאיגוד העגורים הבינלאומי.

אם אתה זקוק למפעיל שיעזור לך להעביר את הרהיטים שלך, התעריף לשעה שאתה משלם תלוי בסוג המנוף. אם בכוונתך להשתמש במנוף שלך באותו יום שבו הוא מושכר, תוכל לבחור בתעריפים לפי שעה. קבלת מנוף גדול מדי יכולה להיות שתשלמו יותר מדי עבור המעלית, בעוד מנוף קטן מדי יכול לעכב את היכולת שלכם לעשות זאת בבטחה או בכלל. שלא לדבר על זה שעודף משקל מסוים יכול לגרום למעקות או למסגרות חלון להיקלע ולגרום נזק לבית שלך, לא רק לך, אלא גם לבניין עצמו.

אם אתה מנסה להעביר את הרהיטים במעלה המדרגות, ייתכן שיהיה קל יותר לשכור מנוף אם יש חלון גדול או מרפסת בקומה השלישית. לפעמים ניתן לפתור את הבעיה על ידי הסרת מעקות או רהיטים, אך לרוב הפיתרון היחיד הוא להפיל את הפריטים במהירות האפשרית כאשר יש צורך להסיר אותם.

השכרת מנוף או מנוף היא יקרה, אך אולי אפשרות זולה יותר היא להשתמש בחבל לריפוד הנפילה או חבילות הקש או הטרמפולינות. השכרת מנוף ומנוף היא חסכונית, ולכן כדאי לשקול את כל האפשרויות. אולי הנמכה בחבל, או אולי עם קש או חבילות או טרמפולינה לריפוי המפלים, הייתה האופציה הזולה יותר. מנוף והשכרת מנוף: השכרת מנוף או מנוף הם יקרים; אולי להנמיך בחבלים או להשתמש במקל קש או בטרמפולינה: אולי שימוש בקשיות ובסיבים או בטרמפולינות לריפוד המנקז היה אפשרות זולה?

אם יש לך שאלות, אנא פנה לצוות הובלות בניין וולף בכל שאלה בנושא מעבר או ביטול של ביתך. אם אתה מתקשה לנסות רהיטים או רהיטים כבדים גדולים מדי או לא נוחים מכדי לזוז, התקשר אלינו ונוכל לדבר איתך.

מנוף להרמת רהיטים
מנוף להרמת רהיטים צילום pixbay