עונת החתונות החלה ולספקים ברוזוויל, רוקלין ואפילו פולסום יש דירות שכירות הדרושות לכל סוג של מסיבה או אירוע שתארחו. בחרו מתוך מגוון ספקים בערים הגדולות, בין אם בסקרמנטו, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס או סן דייגו ותמצאו כל דבר, החל מפרחים למכירה והשכרה וכלה במגוון אביזרים לחתונות ואירועים.

תלוי בגודל האירוע שלך

ייתכן שתצטרך לפחות דירת שכירות אחת או שתיים ברוזוויל, רוקלין או פולסום, תלוי במה שאתה מחפש בתכנון שלך. כדאי לכם לשקול את אחת משכירות הנופש הפופולריות יותר בסקרמנטו, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס או סן דייגו.

קרא את חוזה השכירות לפני שתשכיר פריט למיס ליטל יפה לאירוע שלך. אם הלקוח משכיר פריטים מ- LittleMiss Lovely, יתכן שיהיה צורך לכתוב צ'ק על עלות נכס ההשכרה או לאשר כרטיס אשראי.

אל תתנהג ואל תעביר את זה ללקוחות שלך שמפרסמים פרסומות באתר שלך, בדף הפייסבוק או באתרי מדיה חברתית אחרים. מוכרים שמשתפים את הפריטים שלהם באתר חייבים לשלם רואי חשבון, דמי אחסון, פרסום וכן הלאה.

מדיניות החוזים שלנו בדרך כלל גם מחמירה וגובה תשלום בכל עת שתרצו גמישות

אך אסון יהיה למשלוח אם תציגו עוד דברים עם כפתור עלות משלוח נוספת. בשנת 2013 שלחנו את גוזמי הגינה שלנו ברחבי העולם והשכרנו עניבות רוכסן וחוטים עבור רוכסנים להשכרה וגבענו פרמיה עבור משלוח מה שאנו נעשה לך. לאחר ששלחנו באימייל שולחנות מפתים לחיתוך דרך חוט הרוכסן, החלטנו ליצור ירוק משלנו.

הקירות הירוקים של הפרחים הם מ- Silk Flower Green Wall Rentals והם חופשיים ונבחרים באופן ידני עם פרחי משי מפוארים. בחלק זה תקבלו את הפריטים שנמסרו המקוריים מחברות חתונות ופרחים אחרים.

ישנם כמה עשרות ספקים המשתפים פריטים, כלומר המלאי שלנו כולל מאות סוגים שונים של פריטים, בסך אלפי מלאי.

אנו נותנים לך פרטים לפני ההזמנה

אך בדרך כלל אתה יכול להיות בטוח שזה ייקח שבועיים או פחות. חלק מהפריטים מסומנים כ"זמינים "או" מיושנים ", אך אנו נמסור ברגע שפרח הספיק להוסיף את היפים. אנו אורזים את הפרחים בקופסאות קרטון ושולחים אותם לחתונה ללא מדבקות החזרה וללא דאגות.

יש להחזיר את כל הפריטים המושכרים לעלמה הקטנה בתוך 30 יום מהתאריך המוסכם, לכל המאוחר שבועיים לאחר תאריך האירוע.

אם האתר שלך אינו מעודכן, אנא הסבר מה אתה מחפש ואם אינך יכול למצוא את מספר הטלפון או הדוא"ל של ספק מסוים על ידי חיפוש אותו באתר.

לפרחים ולקשתות לוקח הרבה זמן לבנות

אז וודאו שהמקום שלכם משאיר מספיק זמן לעיצוב הסידורים. אם יש לך תוכנית A ותוכנית B לטקס, החרטום יעבוד הכי טוב אם אתה מתכנן את שניהם. אנא קח בחשבון את חיזוי מזג האוויר האירי בעת תכנון הקשת הפרחונית שלך. סמן מקום חניה ייעודי והפנה את האורחים לאזור זה או לאזור הסמוך לחתונה.

מקומות אחרים גדולים כקטנים מבקשים ממך להתקשר להזמנה שלך או למלא טופס מקוון. אז בשכירות הבאה שלכם, יתכן ויהיו מוכרים רבים רק באזור, או אולי שאר העיר נמצאת לא רק כמה דקות משם.

המשלוח מתחיל ב 75 $ וכולל אפשרות להחזיר עד 10% מההזמנה שלך בסכום כולל של 1,000 $ במזומן. הקפידו להזמין מקום מראש כדי שלא תחמיצו את הפריטים הנחוצים לכם וודאו שיש לכם מספיק מהכל.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי גיליון החתונה שלך

אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף. אנו מציעים את כל רקעי הפרחים המקוריים הדרושים לך, גוזרים קשרי רוכסן, חוטים, אנשי קשר וכו '.– אנו יכולים להעביר את הפריטים שלך אליך ולאסוף אותך מביתך או מהמקום תוך מספר שעות. התשובה הקצרה היא שזה ישמח את איש המטען של הפד – אקס, אבל לא על זה היינו משמחים אותו. אנו גם אוספים אותם בכל שעה ביום או בלילה ואף שולחים אותם ישירות לביתכם.
למידע נוסף בתחום של אותיות פרחים להשכרה ניתן לבדוק ב- li-zer.co.il

אם אתם מחפשים חתונה משלכם

אני תמיד מציע לשאול את איש המכירות, הפרחים או האופה אם הוא עשוי לשקול לקנות מוצר שאתם אוהבים או לתת לו אותו. בשולחנות מפתים אנו מעצבים קישוטים מקוריים ועכשוויים שלא תמצאו בשום מסיבת חתונה אחרת. אנו מספקים את כל השירותים הנחוצים לכם, כולל קייטרינג, שירות קייטרינג, תכנון חתונה, קישוט ושירות קייטרינג. חפש אירועים באזורך, כגון חתונות, הלוויות, אירועי חברה, מסיבות פרטיות וכו ', כמו גם אירועים פרטיים.