אתה יכול להקליט עם כרטיס שמע פשוט, טלפון נייד או מחשב, אבל כדי לבצע הקלטות מקצועיות טובות אתה צריך ממשק שמע. אתה צריך רק כמה קלט / פלט לחבר את הגיטרה, המיקרופון / הרמקולים שלך למחשב. מצד שני, אם אתה מפיק או אמן מוזיקה שרוצה להשתמש בהתקנים חיצוניים להקלטה ממקורות שמע מרובים (תופים, גיטרה או מכונות אחרות) תזדקק לממשקי שמע עם יותר כניסות ויציאות.

כרטיסי קול נהדרים לחיבור זוג רמקולי Hi-Fi או הפעלת אודיו דחוס

אך לצורך הקלטה, ניטור והפקת איכות שמע, תזדקק לממשק שמע אמין. ממשק שמע הוא אחד מכרטיסי הקול הטובים ביותר להקלטה באולפן מוזיקה. זהו כרטיס קול חיצוני המציע צדדיות הרבה יותר עם יציאות מרובות, כניסות ופונקציות שונות כגון מתח פנטום לחיבור לכניסות מיקרופון שהמחשב שלך אינו מציע.

כרטיס קול ממוחשב

הוא ממשק שמע שלוקח אותות שמע דיגיטליים מהמחשב שלך וממיר אותם לאותות שמע אנלוגיים ויוצא את האותות המומרים לצג שלך, לרמקול אודיו פרו, מערבל, מעבד וצעצועי קופסת דקיקה אחרים. כרטיס הקול או ממשק השמע שלך לוכד אות שמע אנלוגי ממיקרופון, מכשיר או פלט פטיפון וממיר אותו לאות שמע דיגיטלי שהמחשב יכול להבין אותו. זה מאפשר לך להקליט אודיו במחשב האישי או ב- Mac בעזרת תוכנת הקלטה.

לעתים קרובות לממשק יש מיקרופון מובנה או מגבר קדם והוא יכול להיות מחובר למחשב שלך באמצעות USB

FireWire, Thunderbolt או יציאות היקפיות אחרות. ממשק עם ממיר D-אנלוגי לדיגיטלי או D-digital לאנלוגי יכול להיות בעל מספר כניסות ויציאות שמע שונות לחיבור רמקולים וציוד אולפן. כל ממשקי האודיו מופעלים באמצעות USB או Thunderbolt. כך שאם אתה משתמש בכמה כניסות במקביל או במסכים שצריכים הרבה כוח, תזדקק לפחות לאספקת חשמל USB אחת, המגבילה את כמות הכוח שממשק השמע שלך יכול לצרוך.

אם בכוונתך להשתמש במיקרופון מעבה להקלטת שירה או מכשירים אקוסטיים כמו גיטרות או כלי הקשה

תזדקק לממשק שמע 100% בעל עוצמת פאנטום. כרטיס קול לטלפון או למחשב אינו חיבור מתאים להקלטת מוזיקה באיכות גבוהה או אותות שמע אחרים. אתה יכול להקליט אודיו בסיסי מכרטיס קול בטלפון או מכרטיס קול במחשב שלך, אך אלה מכשירים שמתקבלים במובנים רבים בהשוואה לממשק שמע חיצוני.

מצד שני

כרטיס קול איכותי יכול להפוך מחשב נייד פשוט הפוך ולהרחיב את יכולותיו עם מספר יציאות MIDI שונות, אפשרויות צג ויציאות קלט / פלט. אם אתה בעצמך בנית את המחשב הנייד שלך, אין זה סביר שכרטיס הקול המיועד למחשב או למחשב הנייד שלך מיועד להפקת אודיו ועשויות להיות לו מגבלות איכות. תוכל להשתמש במדריך הקטן הזה כנקודת מוצא, אך זהו אינו מדריך מן המניין לכרטיסי קול וממשקי שמע (זהו נושא לדף חדש לגמרי, כך שלא תאשים אותי אם תבחר כרטיס הקול שלך לך דרומה).

אתה יכול לבחור כרטיס קול בהתאם אם אתה באולפן הקלטות

בעל כלי מקורי או עוסק בהפקת מוזיקה דיגיטלית. להלן כמה מהמועדפים שלנו, ואם אתה רוצה ללמוד עוד, קרא את הסקירה המלאה שלנו על אחת מחבילות התוכנה והציוד שלנו לאולפני הקלטות. עברנו על כמה מכרטיסי האודיו הפופולריים ביותר, החל מחומרה תקציבית ועד תוכנה.

אם אין לך מיקרופון טוב להקלטה בבית

תמיד תוכל להפוך את סטודיו האיפור הקטן שלך למשהו יותר מקצועי. זה יעזור לך לבצע הקלטות נהדרות שלדעתנו הן תשוקה, בין אם אתה רוצה ללמוד כלי מסורתי כמו פסנתר או גיטרה, או ללמוד כיצד להשתמש בציוד אולפן מוזיקה ביתית. בין אם אתם מתכננים להקליט אודיו או לא, קנו מיקרופון.

ל- Presonus Studio 24C 2×2 יש ממשק USB-C וממשק שמע והוא החומרה החשובה הראשונה שקונים בעת ההכנה להקלטה הביתית הראשונה שלך

אם רכשת מחשב או אייפד ב- 3-4 השנים האחרונות, יהיה די והותר להקליט, לערבב ולשתף את רצועות השמע שלך. עם זאת, אולפן הקלטות והפעלה באיכות גבוהה בבית דורש את המאמץ הכספי המתאים.

בעת הקלטת הכלים או השירה שלך בשידור חי

פונקציית הניטור הישיר של כרטיס הקול באולפן יכולה להועיל. מכשיר זה מחבר את ההקלטות שלך מהמחשב לרמקולים ולאוזניות, כך שתוכל לשמוע בדיוק מה אתה עושה. מכשירים מקוריים כגון Komplete Audio 6 תומכים בניטור ישיר של הקלטות חיות מבלי שהאיחור ישפיע על האיכות.

אתה יכול להתחבר למחשב האישי שלך

אך הוא תואם גם למחשבי מקינטוש, אז אל תדאג למעריצי אפל, פשוט הפעל אותו והשתמש בו להקלטת שירה באיכות אולפן. ממשק אודיו Rack רב עוצמה זה שניתן להשתמש בו באולפן או להופעות חיות מיועד במיוחד לנגנים ופועל כממשק הקלטות לשירה ולכלים. כרטיס קול איכותי זה מסייע בעיבוד אותות שמע נכנסים ויוצאים, מחבר להקות ותוכנות DJ מרחבי העולם ומציע את היכולת להשתמש במסכי אולפן מקצועיים כדי להשיג את הצליל הטוב ביותר להופעות חיות.

לרוב האנשים בתעשיית התקליטים

אני נוטה להשתמש בממשק שנקרא. ממשק השמע שבו אני משתמש באולפן ההקלטות שלי הוא Focusrite Scarlett 2i2. זה זול, אבל הביצועים חייבים להישמע טוב. אני משתמש ב- Focusrite באולפן ההקלטות שלי בבית, וזה נשמע נהדר ועושה את העבודה.