לעתים קרובות אני לוקח ויאגרה עם אוכל ולעתים קרובות אני שומע אנשים אומרים שזו התקווה הטובה ביותר שיש לך. מומחים ממליצים ליטול ויאגרה לאחר ארוחה עתירת שומן, אך מה אם לא?

ארוחה כבדה עם הרבה אוכל שומני יכולה לעכב את פעולת הוויאגרה עד שהקיבה עיכלה את האוכל ומצליחה לספוג את התרופות

אם אתם אוכלים ארוחה קלה בלבד, התרופות יעבדו רק אם תטלו ארוחה נוספת לאחר נטילתה, מכיוון שלויאגרה קשה יותר להיכנס לזרם הדם. עם זאת, אם אתה לוקח את זה אחרי ארוחה כבדה ועשירה בשומן, זה עלול לקחת יותר זמן עד שהיא תיכנס לתוקף. התרופה פועלת רק לאחר הארוחה שאכלת לפני נטילת אותה, ולפני שהיא נכנסת לזרם הדם, כך שהיא לא אורכת כל כך הרבה זמן.

אכילה של ארוחה עתירת שומן לפני נטילת ויאגרה יכולה להשפיע לאורך זמן. הסיבה לכך היא שהשומן מהארוחה יכול לעכב את ספיגת החומר הפעיל בויאגארה, סילדנאפיל ציטראט, מה שעלול להקשות על כניסתו לזרם הדם.

נטילת ויאגרה עם אוכל

במיוחד ארוחה עתירת שומן, עלולה לעכב את ספיגת הטבליה לגוף. המשמעות היא, למשל, שלוקח יותר זמן להיכנס לתוקף וזה יכול להיות יותר תופעות לוואי. למעשה, נטילת ויאגרה זמן קצר לאחר אכילת ארוחה כבדה עלולה לעכב את צריכת התרופה, מה שעלול להפוך אותה ליעילה פחות, על פי המכונים הלאומיים לבריאות.

www.xn--6dbe2a9ah.com

אם אתה לוקח ויאגרה על בטן ריקה ולא אוכלת ארוחה גדולה לפני נטילת אותה

עשויים לחלוף חמש עד שש שעות עד שהיא עוזבת את המערכת. זה משאיר לך חלון זמן קצר יחסית לקחת את הזמן שלך ולנסות אותו עם ארוחה דלת שומן ועשירה בחלבון יחסית. אם אתם נוטלים ויאגרה, עליכם להשאיר אותה במערכת שלכם מספר שעות בלבד לפני שאתם אוכלים אותה, ורק לאחר שלקחתם אותה.

פירוש הדבר שעליך ליטול ויאגרה או לויטרה לפחות שעה אחת לפני שתעסוק בפעילות מינית

כדי לגרום לה לעבוד כראוי. אם אתם מודאגים מתי עליכם ליטול זאת מכיוון שההשפעות עלולות שלא להגיע במהירות מספקת, עליכם לקחת זאת כטיפול בכדי לתת לטיפול מספיק זמן לחדור לגופכם.

אם היה לך אי פעם זקפה שנמשכת יותר מארבע שעות (פריאפיזם)

עליך ליטול מיד ויאגרה. אם אי פעם יש לך זיקפה או כל בעיה רפואית חמורה אחרת עם הפין שלך, אנא אל תיקח ויאגרה עם אוכל. ניתן לקחת אותו עם כל אוכל, כל עוד הוא מכיל את כל המרכיבים המפורטים כאן ולא יותר.

אם אינך מעוניין להשיג את התוצאות הטובות ביותר על ידי נטילת ויאגרה, עליך להימנע ממזון בימים הראשונים ואף בשבועות שלאחר נטילתו.

בדרך כלל עדיף להימנע מארוחות שומניות אם אתה מתכנן ליטול ויאגרה

סילדנאפיל או תרופות אחרות ל- ED במהלך היום. לדוגמה, אתה עלול ליטול טדאלפילם כגון סיאליס, ורדנאפיל ולויטרה בימים או בשבועות הראשונים לאחר בליעה יחד עם אוכל. באשר ל BildenAFil (השם הגנרי לויאגרה), עדיף לקחת אותו על קיבה ריקה. הסיבה לכך היא כי Viagara משולב עם תרופות אחרות שהוכחו כמגבירות את החשק המיני, כגון טסטוסטרון וטסטוסטרון – כגון הורמונים.
למידע נוסף על האם אפשר לקחת ויאגרה עם אוכל עליך לבקר באתר

כאמור לעיל

נסה להימנע מוויאגרה על ידי אכילת ארוחות גדולות עם אחוז שומן גבוה מכיוון שהיא נספגת לאט. מומלץ גם לא לאכול ארוחות עתירות שומן בעת נטילת תרופות לבעיות בזקפה, מכיוון שתכולת השומן הגבוהה עלולה לגרום לצריכה להימשך זמן רב יותר.