אם אתה מאלה שנאבקים בכל מה שיש לגבר, אז אתה מוצג כאן. המשך לקרוא וכאן תלמד כיצד לעצב צמיד ואיך לבחור את הגודל הנכון. אנו מציגים בפניך את סוגי הצמידים לפני שנסיים במדריך שלב אחר שלב כיצד לענוד את צמיד הגברים והיכן למצוא צמידים טובים ברשת.

אם ברצונך לענוד צמיד עם שעון אך אינך בטוח כיצד

קרא את המדריך שלנו לענוד את צמיד הגברים בשעון שלך. כמו כן, רצינו לתת לך כמה טיפים לסוגי הצמידים השונים וכיצד לענוד את הצמיד בשילוב עם השעון, וכן מדריך צעד אחר צעד לכל סוג צמיד.

מצא את צמיד הגברים האידיאלי לגבר המיוחד הזה בחייך ומצא את צמיד הגברים האידיאלי שלך באחת החנויות המקוונות שלנו, כגון צמידים לגברים או סדים לגברים.

אם אתם מחפשים צמיד לשני המינים המשלים את הסגנון האישי שלכם

אנו ממליצים על צמידי הכסף מבית anne. אנחנו אוהבים את המראה של צמיד כסף ועליו צמיד זהב, אבל זה יהיה טוב לבד, או שהוא יכול לשמש כשעון או צמיד אחר. אם אתם מחפשים צמיד חרוזים או צמיד כסף כדי לתבל את הסגנון שלכם, יש לכם צמיד שתואם את הסגנון הייחודי שלכם.
עבור עוד פרטים נוספים אודות צמיד טניס באפשרותך לגלוש לאתר stern925.com

אם החברים שלך אוהבים להכין אביזרים, אז צמיד גברים הוא בחירה מצוינת, אבל זה יכול גם להשתלב עם שעון יפהפה.

אם אדם עונד צמיד עם חרוזים על פרק כף ידו

כדאי לך לשקול את האפשרות שהוא לא שוקל צמיד כאופציה. תלוי ביישום המעשי ולכל החשש שיש לך, אתה יכול לענות "כן" או "לא" ללבוש את החרוז, אך זכור, הוא על פרק כף היד שלך, לובש אותו וזה מרגיש טוב. זה עוזר להגדיר את ההבדל בין צמיד גברים לאישה וההבדלים בין גברים לנשים.

אין חוקים קשים ומהירים, אך חבישת צמיד פנינים לגברים היא עניין של העדפה אישית. זה לא קשור לשאלה אם אתה הומו או סטרייט, וזה לא משנה אילו העדפות אישיות יש לך.

אם אתה כבר לובש שעון ולא רוצה שפרק כף היד שלך ייראה עמוס מדי, אתה יכול לענוד את צמיד החרוזים. אם אתה עונד את השעון שלך כל יום, אתה יודע על איזה פרק כף היד אתה רוצה לענוד אותו, אך אין שום ערובה שתלבש אותו כל היום, כל יום.

אם אתה רוצה לעצב את צמיד החרוזים של בעלך כמו שעון, אתה יכול לקנות רצועת עור PU פשוטה שניתן למקם בין השעון שלך לצמיד החרוזים. אם אינך מעוניין ללבוש צמיד חרוזים על פרק כף היד שלך, תוכל לענוד את הצמיד כשעון יד.

אם אתה מעדיף רצועת עור פשוטה יותר, תוכל לשלב אותה באותה פרק כף היד כמו שעון היד שאתה עונד. אם במקום השעון שלך יש רצועת עור או גומי, עדיף לענוד את הרצועה על פרק כף היד שלך, כך שלא תיצור חוסר הרמוניה בין החומרים השונים.

אם אתה מישהו עם פרק כף היד גדול יותר

בחר בסגנון הדומה יותר לגודל פרק כף היד שלך מאשר לאורך פרק כף היד של האישה. נשים עם פרקי כף יד קטנים יותר עשויות להעדיף רצועת עור או גומי על פרקי הידיים ולא רצועת עור קטנה, מכיוון שהראשונות גורמות לפרקי הידיים שלהן להיראות קטנים עוד יותר בהשוואה.

אם אתה אוהב מראה מוערם

חבש כמה צמידים בבת אחת, אך אם ברצונך לקנות מראה מזדמן או רשמי, אותו ניתן להשלים באותה מידה בזוג רצועות עור או אלסטיות או רצועת עור וצמיד קישור, צמיד עשוי להיות בן הזוג הטוב ביותר שלך. בעת הזמנת חתיכה בהתאמה אישית, מומלץ לתת לחובש לנסות את הצמיד, שכן במקרים רבים רוב הצמידים הסטנדרטיים מתאימים לך. צמיד הוא בדרך כלל לא הבחירה הטובה ביותר לגברים עם פרקי כף יד קטנים יותר מנשים בגלל הבדל הגודל. בחירת הקישורים יכולה להיות גם האפשרות הטובה ביותר אם פרק כף היד של לובשכם קטן מכדי לענוד את הצמיד בצורתו המיוצרת.

זכרו שמרקם הרצועה משפיע גם על האופן בו

הוא מתאים לכם, ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון בבחירת גודל הרצועה. כדי שפרק כף היד שלך ייראה פרופורציונאלי לשאר המסגרת שלך, בחר גודל פרק כף היד התואם אותו. כדי לגרום לו להראות קטן או גדול יותר, תוכלו גם לבחור צמידים שמול הצמיד, או אפילו צמידים בגדלים שונים מאותו מידה, מה שגורם לפרקי הידיים שלכם להיראות פרופורציונליים למסגרת שלכם.
עבור עוד מידע בתחום של איך לבחור צמיד לגבר וצמיד לגבר כדאי לגשת לאתר stern925.com