ספא פלמגנו המאמרי הרשמי לאיך לעשות מסאז נכון 

אם מעולם לא עשית עיסוי או שאתה רוצה לנסות טיפול חדש, יתכן ויש לך הרבה שאלות כיצד להתכונן אליו. התנאי הטוב ביותר לעיסוי מוצלח ומרגיע הוא דבר אחד מעל הכל: תקשורת. ההכנה לעיסויים שלך היא חרב פיפיות, אך כאשר אתה מזמין את העיסוי שלך, תן להם את כמות הלחץ הרצויה. אם הגפיים שלך נוקשות מדי או כואבות, חזור לעיסוי מרגיע ועדין יותר כדי להרפות את השרירים ולעורר את זרימת הדם. באופן דומה, במהלך העיסוי השתמש במשיכות עדינות לחימום השרירים מבלי לנסות ללוש אותם. כשמעסים את הגב, הניף את גופך קדימה ואחורה כדי לשחרר את נקודות הלחץ.

אם התינוק שלך נמרץ במהלך העיסוי

דלג על שלב העיסוי הזה ועבר לשלב הבא. התייעץ עם המעסה שלך לגבי כל חשש או כאב במהלך עיסוי. בתחילת הטיפול בעיסוי, על המטפל לשאול אותך למה אתה מקווה. אם אתם מודאגים, הודיעו ללקוח בהקדם האפשרי לאחר העיסוי כי עיסוי כף הרגל הושלם.

התחל בחימום הכתפיים והגב של בן / בת הזוג על ידי הזזת ידיים בצורה שוטפת על האזורים שאתה הולך לעסות

בהפסקות העיסוי כדאי גם למתוח את היד והאצבעות מספר פעמים ביום. למדו את הטכניקות הבסיסיות לעיסוי כף היד כך שתוכלו לקבל ולקבל אחד כזה.

כשמדובר במועדים ספציפיים לעיסוי

כדאי להקפיד על העיסוי כשהתינוק נמצא באמצע תנומה או שוכב במיטה למשך הלילה. תינוקות זקוקים לעיסוי ארוך בהרבה ממבוגרים שאוהבים עיסוי של שעה. שמור על העיסוי שלך קצר ומתוק ועיסוי בתדירות האפשרית ולמשך זמן רב ככל האפשר.

המעסה יכול לדבר איתך

לעשות מוזיקה במהלך העיסוי או להציע תערובת לשימוש בטיפול בבית. העיסוי השבדי הנפוץ ביותר נקרא "עיסוי בן זוג". תוכלו לדעת האם אתם מעדיפים מנוחה או שמא אתם אוהבים את צליל המוסיקה ואת צלילי הנשימה והנשימה של בן / בת הזוג.

עיסוי

הוא בהגדרתו הפשוטה ביותר עיסוי הגוף, במיוחד להקלה על מתח וכאב. מטפלים בעיסוי עובדים עם הידיים ומשמנים עיסוי על קבוצות שרירים ויכולים לשלב שמנים ארומתרפיים ומוזיקה שקטה כדי ליצור חוויה מרגיעה. עיסוי לתינוק הוא שמן עיסוי או קרם המיוצר במיוחד לתינוקות, כגון שמן תינוקות ותחליבי תינוקות. המטפל יכול להוסיף שמן אתרי לשמני העיסוי בהתאם למצבך האישי או למטרה הבריאותית שלך.

אם אין לך כיסא עיסוי ואתה רוצה לנסות משהו חדש, עיין במדריך שלנו לעיסוי גוף מלא מושלם. תוכלו אפילו ללמוד כיצד לעשות עיסוי עצמי או לעשות עיסוי עם בן / בת הזוג בבית.

לפניכם מדריך כיצד לבצע עיסוי כתפיים וצוואר בטכניקת הסחיטה (גם מרגיע בזמן הצפייה). הנה עיסוי ישיבה, והנה עיסוי גוף מלא עם עיסוי ידיים ועיסוי ישיבה בכיסא העיסוי.

עיסוי גב

התחל עם האצבעות ועיסוי הרצפה על ידי שפשוף האגודל בתנועה מעגלית. קם ושפשף מעגל סביב עמוד השדרה שלך כדי לחמם את השרירים ואז עיסוי במעגל סביב עמוד השדרה. ניתן גם לעשות עיסוי ראש בישיבה על שולחן העיסוי תוך כדי פעילות גופנית בשרירי הפנים. לאחר שלמדת כיצד לבצע עיסוי תרגון לגוף מלא, אין דרישות לידיים ליד שולחן העיסוי. להלן האפשרויות שלך בכל הקשור לרכישת תרקון ומתן עיסוי וכיצד זה עובד עבורך.

כאשר אתה מקבל עיסוי ברגליים ממישהו אחר, שכב על ספה או מיטה כדי לתמוך בכפות הרגליים והרגליים. הפוסט של MomJunction מסביר את השיטות לביצוע עיסוי בבטחה, אך אל תפחדו לעשות עיסוי מרגיע בכף הרגל אם תלמדו לתת אותו.

במקום לסבול מהכאב, תוכלו לנסות לפנק את עצמכם בעיסוי יעיל בביתכם או במשרדכם באמצעות טכניקות של עיסוי עצמי. עיסוי שולחני הוא עיסוי שאף אחד לא נותן לכם, אך במקום לעשות עיסוי גוף מלא, אתם מציעים לכולם זמן מרגיע ומרגיע.

עיסוי פנים משלב עיסוי צוואר עם תנועה ולחץ כלפי מעלה

ויוצר ניצני כפות הידיים והקרסוליים. אחת השיטות הנפוצות ביותר של עיסוי רקמות עמוק היא שמטפל בעיסוי ישמש את זרועותיו ומרפקיו כדי להפעיל לחץ. אלה כמה כלים שתרצה לגלות כשתלמד כיצד לפנק את עצמך בעיסוי.
על מנת לשמוע פרטים נוספים בתחום של איך לעשות מסאז? כדאי להעיף מבט ב- flamingospa.co.il

אם ביקשתם בעבר עיסוי רקמות עמוק וקיבלתם שפשוף עדין, המטפל ישתמש באמותיו ובמרפקיו כדי להגיע לנקודה המתוקה שיש לשחרר אותה. אם תצטרכו לפנק את עצמכם בעיסוי מבסוט מלא, יהיה לכם "תחת מלא" כי תזדקקו לו.