אחת התלונות השכיחות ביותר של אנשים שחוו חווית מחשב נייד היא מסך מחשב נייד שבור או שבור. מחשבים ניידים זקוקים לתיקון מקצועי בכדי לפתור את הבעיות הללו, אך הם דורשים התייחסות לפני שהם יכולים לקנות מכשיר חדש לחלוטין, וזה המקרה ברוב המקרים. אמנם אין מעט מה להתעסק עם הצרכנים, אך תיקון מחשבים ניידים ומסכים הוא עסק גדול.

אם המחשב הנייד שלך עדיין באחריות

פנה ליצרן בנקודת המכירה ובדוק מה עליך לעשות כדי לתקן אותו. אם אתם מודאגים מעלות התיקונים, אל תשלחו את המחשב הנייד לחברה שתאמר לכם כי עליכם לאבחן אותו לאור עלויות התיקון. כלל אצבע טוב הוא שתיקון מחשב נייד שווה את זה אם הוא שווה את עלותו של מכשיר חדש, אך לא אם אתה צריך לתקן אותו.

עם זאת, אתה רוצה לוודא שאתה בוחר שירות תיקונים מכובד למחשב הנייד שלך. ככל שתדע טוב יותר למה לצפות כשאתה מחפש שירות תיקון מחשבים ניידים, כך אתה חוסך יותר וסיכויי החיסכון שלך טובים יותר.
לעוד פרטים בנושא של תיקוני מחשב נייד ניתן לבקר באתר diligo.co.il

אם אתה פשוט לא מרגיש בנוח לתקן את המחשב שלך

או אם תיקון זה דורש יותר מיומנויות טכניות ממה שיש לך, שירות תיקוני מחשבים ניידים יכול להפעיל את המחשב הנייד במהירות האפשרית. אם יש לך מומחה מאוד מנוסה ומוכשר שיכול לפתור את כל הבעיות בתיקון המחשב הנייד, אתה יכול לתת לו לעשות זאת בשבילך. טכנאים מוסמכים ברמה 3 מתקנים את כל רכיבי המחשב שלך כמאושרים על ידי משרד הבריאות האמריקני והמכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST). בין אם אתה הבעלים של המותג ובין אם לא, אם אין לך זמן או שלא נוח לך מאיכות השירות או האחריות ב- MacBook Pro או MacBook Air שלך, בקר בשירות תיקון המחשבים הניידים שלנו לקבלת מידע נוסף.

אם הנסיבות אינן מאפשרות לך לתקן את המחשב הנייד שלך בהול סטון

עליך לקבל אישור PCSS לשימוש בסדנה מוסמכת לנובו לפני התיקון. אם האחריות שלך כבר אינה תקפה או שאתה נמצא במסוף, לא תוכל לתקן את המחשבים הניידים שלך על ידי טכנאי לא מורשה. עם זאת, אם קיימת בעיית חומרה או תוכנה במחשב הנייד שהטכנאי לא יכול לפתור באופן מיידי, אנו נספק ללקוח אחר מחשב נייד לתיקון.

אם אתה בוחר במרכז שירות תיקונים למחשבים ניידים

כדי לבצע את תיקוני המחשב הנייד שלך, עשה את המחקר שלך, שאל שאלות, דבר איתנו ועשה את המחקר שלך. בחלק מדגמי המחשבים הניידים לא ניתן לפתוח את תא הסוללה ותצטרך למסור את המחשב הנייד ליצרן לצורך תיקון. קל לתקן את רוב המחשבים הניידים ועלויות חלקים ועלויות עבודה צריכות להיות סבירות. תיקונים ליציאות טעינה נעשים בדרך כלל במהירות ומחייבים מומחה לפתוח את המחשבים הניידים ולבצע את התיקונים באופן פנימי. בדוק את שירותי תיקון המחשבים שלנו במוסקווי לתיקונים מהירים או סוללה חלופית למחשב נייד.

אם אינך יודע כיצד לעבור את הבדיקה או מה עוד לחפש, הביא אלינו את המחשב הנייד שלך. לאחר שניסית מה עשינו כדי לתקן זאת ועדיין נתקלת באותה הבעיה, הגיע הזמן להפעיל איש מקצוע לתיקון מחשבים ניידים.

אם אתה בתקציב הדוק ורוצה לפתור את הבעיה

הנה רשימה של בעיות מסך מחשב נייד שאולי נוכל לתקן עבורך. אם אתה מקבל מסך איכותי ולא יכול לראות שום נזק אחר למחשב הנייד שלך, זה אולי כדאי. אנו יכולים לתקן את המחשב הנייד הפגום שלך במהירות ולהכניס אותו למצב חדש שתרצה, ואם יש בעיות שגרמו לנזק, נוכל לתקן אותו בהקדם האפשרי.

שיטת תיקון זו כוללת התעסקות עם המחשב הנייד בדרכים שונות, כגון פתיחה, פטיש והתעסקות. זה עשוי להיות כרוך בתחזוקת חומרה או תוכנה פשוטה, או שתידרש תיקון ידני של המחשב הנייד בפנים.

בהתאם לדגם המחשב הנייד, ישנן מספר דרכים לתקן ציר מחשב נייד שבור, תוך התחשבות במידת הנזק. אתה יכול גם לתקן צירי מחשב נייד שבורים על ידי המרת המחשב הנייד לשולחן העבודה, אך לא תצטרך לעשות זאת.

אם אתם כרגע מתמודדים עם מחשב נייד שזקוק ל- TLC, תוכלו לנסות לתקן אותו בעזרת בית מלאכה מקצועי או טכנאי תיקונים.

הבעיות שלעיל פותרות את רוב הבעיות האפשריות, אך אם אינך מצליח לפתור אותן, השתמש במקלדת USB וקבל איש מקצוע שיטפל בהן כשיש לך זמן. אם אינך מתמצא בטכנולוגיה, קח את המחשב הנייד לטכנאי מוסמך כדי למנוע נזק נוסף.

אם אתה מוצא בעיה במחשב הנייד שלך

תוכל להחזיר אותו, לבקש תיקון או החלפה, או להחזיר את המחשב הנייד. אם אתה מכיר סדנה מכובדת, הבעיה תיפתר תוך זמן קצר וזה ייקח לך הרבה זמן למצוא את המומחה המתאים לתיקון מחשבים וניידים. מומחה טוב לתיקון מחשבים ניידים יכול לסמוך עליך ועל הנתונים הרגישים שלך ולקבל את המחשב שלך בחזרה במהירות. ניתן לתקן את המכשיר במאמץ מינימלי אם הוא מובטח על ידי סדנה מכובדת.