אלוורה משמשת לטיפול בעור ובפצע ויכולה לשמש גם לטיפול בסוכרת, מחלות לב, סרטן, דלקת פרקים ומחלות ומחלות רבות אחרות. AlOE Vera שימש כתרופה טבעית למחלות רבות כגון סוכרת ומחלות לב, כמו גם לטיפול בבעיות עיכול.

מוצרי אלוורה

כולל ג'ל אלוורה, מיץ לטקס ותמציות, זמינים בחנויות טבע ובבתי מרקחת רבים בארצות הברית. אל תבלבל בין מוצרים עכשוויים של alOE Veras למאכל; ג'ל המתקבל ישירות מעלים של צמח האלוורה או מצמח ספציפי (כמו במאמר זה) או מאכילה (גזע של צמח אלוורה בפועל) יכול לשמש להזרמת קרמים מסוימים, כמו אלה תמורת 98.00 דולר. הקפד לקנות את Alero שלך – ver a la Vera – מחנות טבע. אתה יכול לקנות בקבוקים של ג'ל AlOE Vera בבית המרקחת שלך או לקנות את הגבעולים של צמחי האלוורה הנוכחיים בחנויות טבע.

אני ממליץ לקחת מיץ אלוורה, אך העצה שלי היא להשתמש בג'ל לשימוש מקומי ולהשתמש במיץ שאתה שותה יחד עם הג'ל, או בג'ל ומיץ יחד כאשר משתמשים בו באופן מקומי.

התייבשות ג'ל אלוורה ושטפו אותו במים להסרת כל שאריות האלואין (מרכיב משלשל) ולטקס

ג'ל אלוורה מיובש ושטוף נגד טחורים, שלפוחיות עיכול ושלשולים. ניקוי רעלים מהג'לים של AloeVera ושטוף אותם במקום חם, קריר ויבש למשך 30 דקות לפחות, תוך הסרת שאריות של אלואין, משלשלים, מרכיבים, לטקס וכו 'וכל ריח שנותר.

לטחורים חיצוניים

מקלפים שלוש או ארבע שיני שום ומרתיחים במים למשך 10 דקות. השתמש בתכשיר טחורים עודף המכיל לידוקאין והידרוקורטיזון. מרחו ג'לי נפט או ג'ל אלוורה על אזור פי הטבעת ונסו להשרות כרית כותנה צוננת בלוז מכשפה. מריחה של חפיסה קרה או קרח לאזורים האנאאליים או שימוש במוצרי בקרת דימום ללא מרשם כגון נוגדי קרישה, ג'ל נגד פטריות או תרופה לשלשול.

קח מיץ אלוורה, ג'ל או אבקה מעורבבים במים כדי לסייע בעיכול ובמניעת צרבת. כדאי לשתות לפחות כוס מים אחת או כף ג'ל אלוורה כל 20 דקות עד שאוכלים.

מומחים בדרך כלל ממליצים לאנשים עם טחורים כואבים לשבת במים חמים לפחות 30 דקות לפני ואחרי האכילה וליהנות מהאזור הפגוע באמבט מים חמים.

ג'ל אלוורה יכול גם להיות מעורבב עם שמן קוקוס לשימוש בטיפוח העור שלך

או שתערבב אותו עם שמן שקדים, חלב קוקוס ושמנים טבעיים אחרים. ניתן לשתות מיץ אלוורה לשיפור העיכול ולהקלה על עצירות, כמו גם נוגד דלקת. זה יכול להיות חדור למדי, אז אם הטעם לא מוצא חן בעיניך, דלל אותו במים או בתה צמחים.

ג'ל אלוורה

הוא בעל תכונות ריפוי ומרגיעות מדהימות ויכול להקל על דימום, דלקת, נפיחות, סדקים ופי הטבעת. מלבד זאת, ניתן להשתמש בג'ל אלוורה גם כנגד טחורים ושלפוחיות עיכול וכן כנגד כאבי טחורים. ניתן לרסס לאזור פי הטבעת בעזרת מזרק או למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע. את הג'ל ניתן לקנות בחנויות טיפוח, אך הוא מכיל גם מוצרים אחרים, לכן יש להשתמש בג'ל אלוורה טהור רק לטחורים.

כשאתה הולך לחנות טבע

תראה הרבה מיץ אלוורה וג'ל, אבל מה זה באמת עושה? בשל תכונות הריפוי המדהימות שלו, ג'ל אלוורה מבוקש יותר ויותר בשוק. בנוסף, הפופולריות של מוצרי בריאות טבעיים כמו קוסמטיקה טבעית וקוסמטיקה טבעית הגבירה עוד יותר את הביקוש לאלורה ורה ג'ל. כשתלך לחנות טבע תראה המון מיצים וג'לים של אלוורה, אבל מה זה באמת?
עבור עוד מידע בתחום של אלו פרופוליס ניתן לבקר באתר artmedicalcenter.co.il

הם מופגזים במוצרי אלוורה המעלים את יתרונות הצמח

אך מה השימוש בו בטוח? הם מופגזים במיצי אלוורה, ג'לים ומוצרי בריאות טבעיים אחרים שמגדילים את היתרונות שלהם. אתה תהיה בטוח לשימוש והופצצת על ידי מוצרים אלוורה המעלים את מעלותיהם.

הרופא שלך עשוי להציע לך צעדים נוספים שאנשים יכולים לנקוט כדי להפחית את הסיכון לטחורים, אך עליך לדעת לפני שתעבור לניתוח.

אנשים רבים צורכים אלוורה גולמית דרך הפה

כדי להקל על עצירות, וידוע כי היא משמשת לעתים קרובות כחומר משלשל. ידוע כי שני החלקים של לטחון אלוורה גורמים לשלשולים, אך הוא אינו מעוגן במעי כדי להילחם בדלקת ובכאב הנגרם מטחורים. דרך נוספת להילחם בטחורים – גרימת דלקת או כאב – היא להשתמש בתרופה טבעית לא רעילה, כגון שילוב של תרופות טבעיות. אלוורה גדל למטרות רפואיות ויש אנשים המשתמשים בו בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-בקטריאליות הטבעיות. עם זאת, השימוש בטיפול טבעי זה בשלשול ובעיות אחרות במערכת העיכול מוגבל.