ריכזנו רשימה של 10 הטעויות הנפוצות ביותר שלדעתנו הן טעויות נפוצות שאנשים צריכים להימנע מהם כשמנסים למחזר מימון רכישה או משכנתא חדשים. מאמר זה מספק טיפים וטריקים כיצד להימנע מטעויות נפוצות אלו. להלן 10 "טעויות" נפוצות של משכנתא שאנשים מבצעים, יחד עם המנהל המשכנתא הביתה במכללה, וכמה טיפים כיצד להימנע מהן בעת קבלת החלטת המשכנתא הבאה שלך.

אם תעשה אחת מבין 12 הטעויות המשכנתא שלעיל "זה יכניס מפתח ברגים ענק לרכישת הנכס שלך ויגרום לך צרות רבות.

התבוננות במלווים שונים

מתן מידע מלא ואמיתי אודות בקשת המשכנתא שלך וטיפול בבעיות אשראי בעת התעוררותם הם כמה מהצעדים הטובים ביותר שתוכל לנקוט בכדי לקבל משכנתא הוגנת ומעשית. הבנת אופן פעולת משכנתא וכיצד המלווים מעניקים לך הלוואה יעזור לך להימנע מהטעויות שהוזכרו לעיל. אם תעשו שיעורי בית בכל ההיבטים, תימנעו מטעויות משכנתא גדולות, תימנעו מטעויות ותנהל טוב יותר את האתגרים של חיי הבית. כיצד להימנע מטעויות אלה: בדוק את התוכניות במדינתך ושאל את המלווים במשכנתאות לגבי האפשרויות שלך עבור רוכשי בתים ראשונים.
כדי לקרוא עוד אודות טעויות נפוצות בבחירת משכנתא לכל מטרה ומשכנתא לכל מטרה כדאי לבדוק כאן: contact.org.il

כדי לעזור לך לעשות זאת, אנו בוחנים את חמש הטעויות הנפוצות ביותר שעושות לוואי VA וכיצד להימנע מהן. VA – סוכני נדל"ן מנוסים מדווחים כי רוכשי בתים עושים 13 טעויות נפוצות, כאשר יש להימנע מכל אחת מהן. כדאי לדעת על מה צריך להיזהר וטעויות להימנע בעת קניית בית, כך שתוכלו להימנע מטעויות אלו בעת רכישת בית.

ישנם קונים רבים המסוגלים להכניס כסף לבית אך מחליטים לטעות במשכנתא ולמחוק את הכסף הזה. אי קבלת פיקדון למשכנתא היא אחת הטעויות הקשות ביותר שעושים הקונים במשכנתא, והסיבה העיקרית לאי קבלתה, לפי האיגוד הלאומי למתווכים.

כיצד להימנע מטעויות אלה

בעת רכישת הלוואה לבית, זכור כמה שאלות יש לך לגבי התהליך. השתמש במחשבון משכנתא כדי לראות אם טווח המחירים שלך הוא סביר, אם אתה בבעיה ואם אתה תוקפני או לא. התחבר עם מישהו שמבין לקנות בית מבפנים כדי לקבל מושג טוב יותר כמה אתה יכול להרשות לעצמך בית ולהזכות בהלוואת המשכנתא ותשלומיה.

זו אחת מכמה שאלות שכדאי לשאול את חברת המשכנתא שלך כשאתה מחפש עסקת מימון נכס

כל קונה צריך לשאול מלווים פוטנציאליים מה העלות של קבלת משכנתא באמצעות העסק שלהם ולשכוח זאת. לפני שתתחיל לתכנן את רכישת הבית שלך, שוחח עם מתווך המשכנתא שלך כדי לברר כמה מהמשכנתא אתה יכול וצריך להזדקק לפני מועד הסגירה.

ישנם אפילו סוגים שונים של משכנתאות קונבנציונאליות

וחברות משכנתאות כמו Patriot Home Mortgage יכולות לעזור לך להבין את ההבדלים ביניהן. הדבר הטוב ביותר במתווך משכנתא הוא שהם יוכלו לעזור לך למצוא את המלווה המתאים ביותר למצבך הספציפי, ואולי למצוא שיעור גבוה יותר. מלווה טוב שיש לו אינטרסים בראש, ייתן לך את הסיכוי הטוב ביותר לקבל משכנתא טובה מבלי שתצטרך להכניס משתנים אחרים לרכישת בית.

אחת הטעויות הגדולות ביותר שלווים לווים היא בהשוואת שיעורי המשכנתא, תוך התמקדות אך ורק בשיעורים. אני מאמין שפשוט תשלום משכנתא ולא זיכוי העלויות האחרות של בעלות על בית הוא טעות משכנתא שכיחה ברכישת בית.

פתיחת מסגרת אשראי חדשה

היא למעשה אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנעשות בכל הנוגע למימון משכנתא, אך זוהי טעות גדולה. הדרך הנכונה להתקדם לבעלות על הבית היא הבטחת משכנתא בריאה כלכלית כדי למנוע את הטעות היקרה ביותר שעושים הלווים. כאשר אתם חושבים על רכישת בית, תוכלו להימנע מטעויות נפוצות במשכנתא לפני שתקבלו את הלוואת הבית שלכם.

גורמים אחרים חשובים עוד יותר אם ברצונך להימנע מכמה מטעויות המשכנתא הגדולות ביותר ברכישת בית

על ידי הקפדה על הבנת המשכנתא והמתנה עד שתהיה מוכן כלכלית, תוכל להגביל את הטעויות שלך ברכישת בית על ידי רכישת בתים בטווח מחירים טוב יותר. למרות שאין שום דבר שיכול להכין אותך באופן מוחלט על ידי הימנעות מארבע הטעויות הנפוצות האלה שעושות לעתים קרובות רוכשי בתים – מעמיד אותך לפני העקומה שלך על ידי הימנעות מהחלטות פיננסיות חכמות במהלך תהליך הקנייה. אם תימנע משגיאת המשכנתא הבאה ותמצב את עצמך טוב יותר – לביטחון פיננסי ארוך טווח – תוכל לקבל החלטה פיננסית חכמה יותר לאורך כל תהליך הרכישה!