אנשים רבים בקבוצת פייסבוק החתונות כל הזמן שואלים אותי את אותה השאלה, מה העלות הממוצעת של צלם חתונות ומדוע הם משתנים כל כך. הבנתי שיש הרבה סוגים שונים של צלמים וגם למה הם כל כך שונים זה מזה.

אם אתם מחפשים צלם חתונות

עליכם לקרוא בעיון את המידע על חבילת המחירים. זה משתנה מאוד בין צלם לצלם ויכול להשפיע מאוד על מחירי תמונות החתונה. אתה רוצה לשקול את איכות התמונות שלך ואת החלק שאתה רוצה שתצלומי החתונה שלך ייראו. צלמי החתונות הזולים יותר מושפעים מהמחיר, אך לא בהכרח ממחיר שירותיהם.

העלות הכוללת של תמונות חתונה יכולה להיקבע לפי סוג החבילה והשירותים שהם רוצים

מחירו של צלם חתונות משתנה בהתאם לגורמים רבים, כולל גודל החתונה שלכם (צלמים בערים הגדולות נוטים לעלות יותר מאלה שבאזורים אחרים), הצלם שתבחרו ואיכות התמונות.

אלמנט נוסף שיכול להשפיע על העלות הממוצעת של צלם חתונות בקליפורניה הוא גודל החתונה שלך וסוג החתונה שעומדת בראשך (גדולה או קטנה).

כמה אתה משלם עבור צלם חתונות תלוי בסופו של דבר במגוון גורמים

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחירי צילומי חתונה, כמו גודל החתונה שלך וסוג החתונה שאתה מחפש. כאשר בוחנים את העלות הממוצעת של צילומי חתונה ב שיקגו, צריך גם לשקול מה תוכלו להפיק מהשקעה בתמונות חתונה. המחירים עבור צלמי חתונות משתנים בהתאם לשירות ולתקציב שאתם זקוקים לו, וכן לגורמים אחרים כמו גודל, מיקום ותקציב.

באופן אידיאלי

העלות הממוצעת של תמונות חתונה צריכה לרדת ל10 עד 12 אחוזים מהתקציב הכולל שלך, ונעה בין $ 2500 ל $ 3000 עד $ 1500 עבור וידאו. קל להוציא 2000 עד 6000 דולר על צלם חתונות תפוחים גדול, אך עליכם להיזהר בתכנון התקציב שלכם. תמונות חתונה זוללות 10 עד 15% מתקציב החתונה, אז זכרו לתכנן את התקציבים שלכם.

בדרך כלל העלויות של צלם חתונות הן גבוהות ככל שתוכלו להשקיע בנוחות

אם אתה צלם מקצועי חדש יחסית או שאין לך ניסיון רב בחתונות, כדאי לך פשוט לחשב את עלות צלמי החתונה באזור שלך. זה אולי מרגיש יותר נוח לשלם באזור זה, אבל זה כפול מזה, כלומר מחירון הצלמים משתנה בהתאם למקום העבודה שלך.

צלמי חתונות בארה"ב בין 1,150 $ ל -3,000 $, אך המחיר הממוצע לצלם חתונות הוא כ -2,500 $ בניו יורק ו -4,300 $ בלוס אנג'לס.

אפשר לצפות לבזבז כ- 10-12% מהתקציב לצילומי חתונות וסרטוני וידיאו, אבל זה מגוון רחב, על פי האגודה האמריקאית לצלמי חתונות.

הוספת אלבום חתונה לאוסף צלמי החתונות הוותיקים שלך תעלה ככל הנראה יותר

אולי בין $ 4000 ל- $ 7000. יש אנשים שמחפשים להעסיק את צלם החתונות בכסף רב נוסף, אבל אני חושב שצלם שהתחיל זה עתה מתאים לי ואני מרגיש הוגן ומחובר לסגנון הצלם. לפני שתדאגו איך תשלמו, כדאי לשקול תמונות וסרטוני חתונה מקצועיים בזול (או לפחות בזול מספיק בכדי לחסוך כסף ברצינות לחתונה שלכם) או אפילו יותר טוב להשיג אותם בחינם. כדי להיות הוגן, אני חושב שזה הוגן בגלל ההשוואה בין צלמים לסגנון הקשר.

באשר למחיר הממוצע של צלם חתונות בשיקגו

כל מיני צלמים ממלאים את הקצה הגבוה של הטווח. צלמי חתונות בניו יורק יקרים יותר מאשר צלמים באזורים כפריים יותר, אך גם כאן המחיר נע בדרך כלל בין 25 $ ל 50 $ לשעה, ועולה לכ 50 $ ל 60 $ לשעה עבור צלם מקצועי בשיקגו. העלות של צלם שני יכולה להשתנות מאוד ועלולה גם לגרום לבלבול. עלות צילום הווידאו לחתונה יכולה להשתנות אפילו יותר מצילום חתונות, בין 500 ל -5000 דולר. עם זאת, אם אתם מתכננים חתונה בטורונטו, עליכם לצפות לשלם 10% מתקציב החתונה עבור תמונות חתונה, שבין $ 3,500 ל- $ 4,000. המשמעות היא שהעלות הממוצעת של תמונות חתונה בשטח שלך צריכה להיות $ 3000 – $ 5000.

צלם חתונות מנוסה

הוא בין 3,500 ל -5,000 דולר וצלם וידיאו מנוסה בין 1,200 ל -2,300 דולר. ההבדל בין צלמים במחירים גבוהים יותר הוא שסביר להניח שתקבל תמונות שתעריך ביום חתונתך אם תבחר בצלם במחיר נמוך. לבסוף, לכל צלם יש הוצאות עסק משלו, הכוללות גם את העלות הכוללת של שירותיו כגון נסיעות, ציוד וציוד. אז הרבה מעלות צילום החתונה לא מוציאות ביום עצמו.

למידע נוסף בנושא של כמה עולה צלם זול לחתונה קטנה ומגנטים לאירועים בדרום נא לבקר ב- davidkaza.com