מאמר זה יעזור לכם לקבוע עד כמה תוכלו להשתמש בשירים המועדפים עליכם לשיפור האנגלית ובאילו צעדים תוכלו לנקוט. במאמר זה, אשתף את היסודות של שימוש במוזיקה לשיעורי אנגלית, ואחריו מדריך צעד אחר צעד לגישה למוזיקה ולשירים עבורך. כשמדובר בשטף נוכל להשיג את התוצאות הרצויות עם מעט מאמץ, אך לא יותר מדי.
לעוד מידע בנושא של מאטפלים במוזיקה דוברי אנגלית וmusictherapy.org.il באפשרותך לבקר באתר musictherapy.org.il

אם ברצונך ללמד אנגלית לילדים עם מוסיקה ולשפר את כישוריך בו זמנית

תמצא הרבה חרוזים לילדים ושירי ילדים. רבים משירים אלה שימשו לשיעורי אנגלית על ידי ילדים בריטים ואמריקאים והם אידיאליים עבור מישהו שרק התחיל ללמוד את השפה. בחרתי 10 שירים באנגלית שאני אוהב ואוהב, אבל אני רוצה שתבין אותם טוב יותר, אז הדפיס אותם והדפיס עותק מהם.

אם שום דבר אחר

הכרת שירים ואמנים פופולריים נותנת לך משהו לדבר עליו עם החברים האנגלים שלך – דיבור חברים ושיחה טובה הם דרך נהדרת לשפר את האנגלית. מוזיקה היא אחת האסטרטגיות המצחיקות והיעילות ביותר ללמוד ולשפר אנגלית. זה הופך את החוויה של שיר לטובה יותר ועוזר להתחבר לתרבויות דוברות אנגלית ולהכיר חברים חדשים. אחת הדרכים האהובות עלי ביותר להשתמש בשירי ESL בהוראת לומדים צעירים ובני נוער היא ליהנות, לעסוק בתלמידים ולהעניק להם כישורי אנגלית יקרי ערך. האזנה למוזיקה שנמצאת כרגע במצעדים היא דרך נהדרת ללמוד את הסלנג האחרון, להתעדכן באנגלית המודרנית ולהשתמש בה ככלי למידה עבור התלמידים שלך.

שירים יכולים לשמש כדרך ללמד ולתקשר אוצר מילים

ושירים מסוימים מתאימים לדיון. אם אתה משתמש בשירים ללימוד אנגלית, ייתכן שתרצה לבחור רצועות לא ידועות מז'אנרים אחרים. שאל אותם שאלות פשוטות ולמד אותם כמה מילים בזמן שהם מאזינים לשיר, והם יכולים להשתמש בו כדרך נוספת ללמוד אוצר מילים.

מוזיקה חשובה להוראת השפה מכיוון שהמוח יכול לעבד מידע בשפה חדשה מהר יותר אם

הוא מוצג בקצב קבוע מראש. לכן לעתים קרובות משתמשים בשירים בקורסי שפה כדי לעזור לתלמידים לשנן מילים חדשות. אמנם לפעמים שירים יכולים להיראות מעט לא מדויקים ומומצאים לדוברי שפת אם, אך ניתן להשתמש בהם כדי לגרום לתלמידים לחזור על יעדי הדקדוק בצורה מהירה וזורמת יותר. אם לתלמידים שלך יש מבנה שאתה רוצה לתרגל, השיטה המושלמת לעבוד על מהירות השידור באנגלית היא השימוש במוזיקה. מכיוון שז'אנרים מוזיקליים משתמשים במילים רבות, חזרה על מילים היא שיטה מוכחת לשלוט במילים וביטויים חדשים במהירות וביעילות רבה יותר. אם אתה מעוניין להשתמש בשיטות יעילות יותר ללימוד דקדוק אנגלי בצורה מובנית, האזנה לשירים באנגלית יכולה גם לעזור לך לשלוט ולהחיל נכון דפוסי דקדוק מסוימים בשיחה היומיומית. בדוק את התמציות של ERIC I. כתבנו כיצד למוזיקה יכולה להיות השפעה חזקה על למידת השפה עבור לומדי ESL, כיצד להשיג הבנה טובה יותר של מוסיקה ואיך ניתן לשלב אותה בשיעורים שלך.

עצם העובדה שאתה מתחיל לטפל בטקסטים מפעילה את כישורי השמיעה שלך והאזנה למוזיקה בלבד באנגלית הופכת לתרגיל למידה נעים

השמעה ושירה של שירים באנגלית יקלו עליכם בזיכרון מילים, יעניקו לכם קשר רגשי לשפה ויקלו עליכם לזכור את המילים. מוזיקה אנגלית, בין אם אתה מבין את הטקסטים ובין אם לאו, נמצאת בכל מקום ומומלץ לשים לב לטקסטים ולהשתמש בהם לצורך למידה. כל ז'אנר או אמן מוסיקה יכולים להיות שימושיים ללימוד שפה כל עוד הוא מכיל מילים. כשאתה שר את השירים האנגלים האהובים עליך, אתה גם מפחית את המבטא שלך ולומד לשייך מילים כשאתה מדבר, מה שמשפר מאוד את ההגייה שלך.

השילוב של תכניות לימודים ומוסיקה לא רק עוזר לתלמידים בפיתוח דקדוק, אלא גם משפר את הדיבור ואפילו את הכתיבה. התלמידים משפרים את ההגייה, משפרים את האפנון, מפנימים אוצר מילים חדש ומשפרים את ההגייה.

עכשיו נסתכל כיצד נוכל להשתמש בשירים שאנחנו אוהבים לשיפור אוצר המילים, הדקדוק וההגייה באנגלית. לשם כך יש ליישם פעילות שתוכננה כבר: לתרגל את השיר, להאזין לו, למלא את החללים שנבחרו, לתרגל הגייה ולתרגל.

לבסוף

מצאנו פעילויות שונות לשימוש ולניצול שירים בשיעורי אנגלית שחשובים לקידום היכולת לדבר דרך שירים. אפילו לתלמידים עם עניין ללמוד, אין לי שום בעיה לשמוע שירים שמנצלים את שיעורי האנגלית. כדי לקדם את יכולת הדיבור באמצעות שירה, יש לקחת בחשבון את שני ההיבטים הבאים.