במשך כמעט 15 שנים חברת DNAMEDIA תלת מימד יוצרת סרטוני המחשה יפהפיים, אינטראקטיביים, דו ממדיים לילדים ולמבוגרים בכל הגילאים והיכולות. ליצרן הווידאו האנימציה המקוון הנושך הזה יש מגוון רחב של סגנונות וסגנונות יצירתיים לבחירה, כולל סטופ מושן, אנימציה ואפילו סגנון אנימציה תלת ממדי.

אתה יכול לסקור אלפי קטעי קטעי קטעי וידאו וסצנות כדי ליצור סרטון מותאם אישית לחלוטין. אם תבחר בדמות אופי שהוכנה מראש, תוכל להקליט ולהעלות סרטון משלך באמצעות הודעת קבלת הווידאו באתר.

אם אתה יוצר סרטוני אנימציה מצחיקים

בחר את התבנית המתאימה ביותר לתעשייה שלך ואת המראה שאתה מחפש. תבניות ספר התלת מימד המותאמות אישית הן אוניברסליות וכל התבניות פועלות בכל שפת אפקט. השתמש באפליקציית Adobe Spark Post ליצירת סרטון קצר עם טקסט מונפש או תמונות על ידי בחירת תבנית והתאמה אישית של אחד מסגנונות האנימציה הבודדים הקיימים. לאחר שבחרת את התבנית שלך, תוכל לשלב את הווידאו ו- GIF מונפש עם תמונות כגון רקעים נעים ליצירת סרטון תלת מימד בולט וייחודי.

בנוסף, תיקון הצבעים האוטומטי ומיקסר האודיו יעלו את הסרטון המונפש בתלת מימד לרמה חדשה. ייצור מכונות עם תכונות מהירות, והוא זמין גם עבור Windows, Mac, Linux, Android ו- Windows Phone.

עם כל התכונות הנהדרות של כלי זה

אתה יכול ליצור סרטוני אנימציה עם אווטרים מדברים משלך, כולל מודלים תלת ממדיים של הדמויות האהובות עליך במשחקי וידאו, סרטים ומשחקים אחרים. שחקן חי ™ היא תוכנה שיוצרת אווטרים מדברים מונפשים לדמויות משחק הווידאו שלך. חנות הדפוס היא אוסף של דמויות וחפצים מסרטונים ומשחקים הניתנים להתאמה אישית להדפסה בגדלים, צבעים, צורות, טקסטורות ואפילו אפקטים מיוחדים שונים.

אתה יכול ליצור סרטוני אנימציה

מבוא והסברים, אבל מה אם אתה רוצה שליטה יצירתית יותר? העלה תמונה של הסרטון שלך, הוסף או הסר סצינות, כתוב טקסט, התאם אישית את הסרטון או התחל מחדש. ניתן גם להוסיף, להסיר ולקרוא סצנות במגוון דרכים, למשל באמצעות מדפסת תלת מימד או על ידי הקלדת טקסט.

האנימציה אינה מבוססת וידיאו, מכיוון שמטרתה ליצור אינטראקציה עם המשתמש ולפעול בהתאם למעשיו. הסרטון הבא הוא דוגמה, אך הוא אינו סרטון במובן המסורתי, מכיוון שהאנימציה פועלת כסרטון אינטראקטיבי.

האפליקציה מאפשרת להוריד עיצוב גרפי על ידי בחירה ממגוון דגמי תלת מימד

כמו דגם תלת מימד של בית, מכונית או עץ. ניתן ליצור סרטון אנימציה קצר על ידי הגדרת תנועה ממסגרת למסגרת ואז עריכת האנימציה, הרקע ואפילו אפקטים קוליים ומוסיקה.

ניתן ליישם טכניקות אלה על אלמנטים מורכבים יותר, אז אל תהססו להתעסק עם 3D Builder. ספר לנו בטוויטר וודא שאתה באמת גאה ביצירות שלך, בין אם אתה אוהב אותן ובין אם לא, בתגובות למטה.

תרצה לעבוד

כדי לקבוע כיצד סרטון התלת מימד שלך יספר וימכור את הסיפור באופן ייחודי באמצעות מיתוג ומוצר. ישנם מספר כלים זמינים שיעזרו לך לזהות את מרכיבי המפתח ואז לדמיין אותם. תלוי במוצר שאליו אתם פונים לאחר שיצרתם את האנימציה התלת מימדית, אמנים יכולים להשתמש במגוון תוכנות למשימה זו.

אם אתה צריך לדבר עם הדמות שלך, מבחר כלים ותוכנות מדברים יעזור לך למצוא את האפשרויות הטובות ביותר לצרכים שלך. אם אתה מבולבל או זקוק לעזרה בתוכנת אנימציה תלת ממדית, עבור לתוכן ומצא את הפיתרון הנכון.

אם אתם מחפשים תוכנת אנימציה פשוטה מאוד ליצירת פוסט וידאו למדיה חברתית

אדובי ספארק יעזור לכם לעשות זאת ממש בטלפון שלכם. הוא נועד לדרוש כמה שפחות עריכה כדי שתוכלו ליצור סרטון אנימציה ממדרגה ראשונה תוך זמן קצר. ל- Biteable יש מגוון כלים שעוזרים לכם ליצור סרטוני אנימציה מדהימים שמלאים בתבניות מוכנות לשימוש.
עבור עוד מידע אודות סרטון תלת מימד בהתאמה אישית ניתן לבקר ב- dnamedia.co.il

ההבדל היחיד בין אנימציה דו-מימדית

הוא שתמונות מצויירות בתלת-ממד כתמונות שנוצרו על-ידי מחשב, ואילו המטרה של אנימציה תלת-ממדית היא לגרום להן להופיע על המסך כאילו התמונה עוברת בפועל, כאשר המציאות הם רק סדרה של תמונות רצופות המוצגות ברצף מהיר מאוד. בדומה לסרטון, טיוח אנימציות בתלת מימד הוא תהליך שיש להשלים כדי להציג את הפלט הסופי של התהליך.

האובייקט התלת ממדי ממוקם כך שייראה כאילו יש ממש תנועה על המסך, אך הוא לא.

אמנם ניתן להשתמש בגרפיקה ממוחשבת

כדי לייצג במדויק את המתרחש בגוף האדם, אך אנימציה בתלת מימד יכולה להפוך את הדברים להרבה יותר ברורים ומשמעותיים. למידע נוסף על תהליך העיצוב והתהליך שעומד מאחורי משחק הווידאו, עיין בפרטים שלהלן. Sandboxr מורידה משחקי וידאו מהמסך בכוח ההדפסה בתלת מימד ומעבירה אותם על המסך.