בשעות שבהן שאר המדינה הולכת לישון, תל אביב מתכוננת למסיבה. הממשלה העירונית בתל אביב עשתה כל שביכולתה כדי להזכיר לישראלים היכן הכל התחיל והשקיעה מיליוני שקלים בהקמת שכונת יד אליהו חדשה בצד המזרחי של העיר.

למידע נוסף בנושא של שכונת יד אליהו תל אביב מומלץ לגשת לאתר israhouse.co.il

המהפך, יחד עם זרם הצעירים המתקשים להסתדר בתל אביב, הפנו את תשומת הלב לאזור הנטוש בעבר. אנשים מכנים את פלורנטין "סוהו תל אביב", שמעניק למלון אווירה צעירה והיפסטרית, אבל זה יותר מזה.

מלבד תל אביב, הבניינים קרובים למדי והרחובות הצדדיים לרוב שקטים מאוד, בניגוד לתל אביב. מלבד זאת, כמה שכונות בתל אביב יכולות להיות כאוטיות למדי, מה שהופך את החיים לנעימים מעט פחות. במשך זמן מה אנשים השאירו את חלונותיהם פתוחים, השמיעו מוסיקה רועשת ועישנו ברחובות. הקמפוס של אוניברסיטת בן-גוריון ביד ושם סובל מזה זמן.

אם אתם מחפשים בית מלון או דירה, עליכם לבדוק את מדריך האירוח שלנו בתל אביב. אם יש לך שאלות בנוגע למגורים שלך או כל שאלה אחרת או חששות בנוגע לביקור בתל אביב, תמצא גם "שאלות נפוצות בתל אביב" בתחתית עמוד זה.

הגעה לתל אביב: אם אתה אוהב את הבלוג הזה, אתה יכול לעזור לו להמשיך על ידי קניית עותק של "המדריך התל אביבי" המלא שלנו. עליכם לשלב הכל באורח החיים התל אביבי שלכם ולקרוא את "המדריך המלא לתל אביב DIY" לפני שאתם מחפשים דירה או מוצאים דירה בתל איירס.

קבלו את "המדריך התל אביבי" שלנו למקומות הטובים ביותר לאכול, לשתות ולגור בשכונת יד אליהו בתל אביב, ישראל.

לשכת המידע לתיירים בתל אביב מציעה טיולים מודרכים, דרך מצוינת לקבל מידע על תל אביב ויפו. סיורים מודרכים מציעים תובנות מרתקות על ההיסטוריה, התרבות, ההיסטוריה והתרבות של שכונת יד אליהו. הכירו שייטים בהשראה, למדו על מחקר פורץ דרך ובקרו באתרים היסטוריים כמו מוזיאון ירושלים ומוזיאון ישראל.

כפי שתואר לעיל, יש הזדמנות נהדרת לגור באחת השכונות ההיסטוריות בתל אביב, שכונת יד אליהו. בשכונה ישנם כמה מוזיאונים, גלריות, בתי קפה, מסעדות, חנויות ומסעדות, וזה נותן למבקרים אפשרות לחקור את שורשיה המקראיים של העיר.

מאז שהפכה לחלק מתל אביב בשנות החמישים, העיר הייתה עדה לבוא והולך של האימפריה הפרסית והעות'מאנית.

זה סימן את לידתה בשנת 1910 של עיר מודרנית בשם תל אביב, שהתפצלה מיפו לאחר "התסיסה הערבית" בשנת 1921 והפכה לעיר עצמאית. היא הפכה לבירה הזמנית של ישראל עד שהכנסת והמשרדים הקימו את משרדי הקבע שלהם בירושלים. ב- 4 באוקטובר 1949 היא התאחדה כקהילה אחת וקיבלה עצמאות בגל מבית המשפט העליון של פלסטין הכבושה (כיום ישראל) ומהאו"ם. בשנת 1948, לאחר תום מלחמת העולם השנייה, הפכה תל אביב לקהילה נפרדת בתוך יפו עם משטרה, כוחות כיבוי משלה, משטרה, בתי חולים, בתי ספר ותחנת משטרה.

רבים עברו לבני ברק הסמוכה, שהחליפה את תל אביב כעיר שושלת חזיד תורה, ורבים מרבניה כיהנו כרב הראשי באותה עיר, חלקם הפכו לרב הראשי במדינה, כמו הרב יונה מצגר, אשר לאחר שהפך לרב הראשי של ישראל, שימש במשך שנים רבות כרב המדינה וגם השכונה הצפונית של יד אליהו, כרב על שכונותיה הצפוניות. מלבד מנהיגי הרבנות, אישים רבניים ודתיים בולטים רבים בישראל התגוררו או היו רבנים בתל אביב.

בשנת 1949 התמזגה העיר העתיקה של יפו עם "העיר היהודית" החדשה בשם תל אביב – ג'פו, והשכונה סופחה לעיר, אף שתל אביב סירבה לספח אותה לפני הקמתה של ישראל. בחודש יולי העביר הפרלמנט בישראל חוק שנוי במחלוקת הקורא למדינה "מדינה יהודית בעיקר", מה שמניע כעס בקרב המיעוט הערבי. הוצע כי 100,000 תושבים, כולל 30,000 יהודים, יישארו "ערבים" ותל איירס (230,500 תושבים) יהפכו ל"יהודים ", כמו גם הערים ירושלים וחברון. ארה"ב העבירה את שגרירות ישראל מתל אביב לירושלים במאי 2018, מה שהוביל לאלימות ומחאות.

החלק המערבי של הרובע ממוקם בנוחות בסמוך לחוף הים ובו כמה מהמסעדות והברים הפופולריים ביותר בתל אביב, כמו גם מספר בתי מלון. יש בו אווירה ייחודית, הוא עדיין זול יחסית (אם כי צריך להסתכל סביבנו בימינו) וזכה למוניטין של היותו אחד האזורים הטובים והמגוונים בישראל, הן מבחינת התרבות והן מבחינת האוכל. יש מספר מסעדות טובות ויש מגוון רחב של חנויות ומסעדות בשכונת יד אליהו עם מגוון רחב של אוכל.